Opgelost door Hollandsnieuwe: Ik wil mijn rekeningen betalen maar de betaal mogelijkheden van hollandsnieuwe werken niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 470559
Gebruiker
jasper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan mijn rekeningen niet betalen bij hollandsnieuwe via hun website / betaallinks. De betaallinks van hun zijn onbereikbaar en elke keer als ik probeer te betalen staat er dat de betaling reeds voldaan is.

Letterlijk elke keer: "Informatie omtrent het betalingsverzoek kon niet worden gevonden, de betaaltermijn is verlopen of de betaling is reeds voldaan."

Sporadisch werken de betaallinks en na 2 maanden dat het niet goed werkt mag ik ook eens 10 euro betalen aan aansluitkosten. Dit weiger ik, ze moeten hun zaken goed op orde maken.

Daarbij heb ik nog niet eerder meegemaakt dat je zo snel afgesloten wordt van een abonnement.
Je zit toch vast aan een contract?

Vriendelijke groeten,
J Lankhorst,

De oplossing

1. Werkende betaallinks zodat ik mijn rekeningen kan betalen.
2. kwijtschelding van heraansluiting.
3. heraansluiting van mijn telefoonnummer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jasper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, daarbij kreeg ik de optie: 1. Betalen en later de 10 euro terugkrijgen. 2. Betalen en pas maandag aansluiten, minus 10 euro aansluitkosten. Optie 2 gekozen, want geld heen en weer ping pongen hoeft van mij ook niet.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen