Opgelost door Hollandsnieuwe: Ik wil mijn rekeningen betalen maar de betaal mogelijkheden van hollandsnieuwe werken niet

content Opgelost
jasper

Ik kan mijn rekeningen niet betalen bij hollandsnieuwe via hun website / betaallinks. De betaallinks van hun zijn onbereikbaar en elke keer als ik probeer te betalen staat er dat de betaling reeds voldaan is.

Letterlijk elke keer: "Informatie omtrent het betalingsverzoek kon niet worden gevonden, de betaaltermijn is verlopen of de betaling is reeds voldaan."

Sporadisch werken de betaallinks en na 2 maanden dat het niet goed werkt mag ik ook eens 10 euro betalen aan aansluitkosten. Dit weiger ik, ze moeten hun zaken goed op orde maken.

Daarbij heb ik nog niet eerder meegemaakt dat je zo snel afgesloten wordt van een abonnement.
Je zit toch vast aan een contract?

Vriendelijke groeten,
J Lankhorst,

1. Werkende betaallinks zodat ik mijn rekeningen kan betalen.
2. kwijtschelding van heraansluiting.
3. heraansluiting van mijn telefoonnummer.

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

jasper
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, daarbij kreeg ik de optie: 1. Betalen en later de 10 euro terugkrijgen. 2. Betalen en pas maandag aansluiten, minus 10 euro aansluitkosten. Optie 2 gekozen, want geld heen en weer ping pongen hoeft van mij ook niet.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?