Klacht Hollandsnieuwe: Illegale praktijk Hollands Nieuwe

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 65576
Gebruiker
HarryS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als HN een contract afsluit met doorlopende automatische incasso, zet ze deze om in maandelijkse eenmalige incasso's. Eenmalige zijn daar niet voor. Als eenmalige incasso's geblokkeerd zijn, betalingen naar de bankrekening teruggestort worden en daarna de telefoon wordt afgeschakeld omdat niet betaald is, extra kosten in rekening gebracht wordt en tevens communicatie bijna onmogelijk is ruikt dat naar fraude.

De oplossing

HN maakt betaling naar bankrekening mogelijk en stopt met illegale omzetting van doorlopende automatische incasso's naar tig eenmalige incasso's. En per direct verwijdering van de inschrijving bij Preventel register, HN maakt immers betaling onmogelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    HarryS
    Datum
    Ongelofelijk dat telecom providers illegale praktijken kunnen uitoefenen en als dan iets misgaat dat de consument de consequenties laat dragen en hem daarvoor kosten in rekening brengt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HarryS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen