Klacht Hollandsnieuwe: Illegale praktijk Hollands Nieuwe

HarryS

Als HN een contract afsluit met doorlopende automatische incasso, zet ze deze om in maandelijkse eenmalige incasso's. Eenmalige zijn daar niet voor. Als eenmalige incasso's geblokkeerd zijn, betalingen naar de bankrekening teruggestort worden en daarna de telefoon wordt afgeschakeld omdat niet betaald is, extra kosten in rekening gebracht wordt en tevens communicatie bijna onmogelijk is ruikt dat naar fraude.

HN maakt betaling naar bankrekening mogelijk en stopt met illegale omzetting van doorlopende automatische incasso's naar tig eenmalige incasso's. En per direct verwijdering van de inschrijving bij Preventel register, HN maakt immers betaling onmogelijk.

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

HarryS
    Ongelofelijk dat telecom providers illegale praktijken kunnen uitoefenen en als dan iets misgaat dat de consument de consequenties laat dragen en hem daarvoor kosten in rekening brengt.

HarryS

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?