Klacht Hollandsnieuwe: internet en sms bundel doen het niet

Klachtnummer
# 101561
Gebruiker
s
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb sinds 11 maart een abonnement bij Hollandsnieuwe. Ben alleen niet tevreden!
Mijn sms'jes en internet bundel doen het niet. In mijn contract op mijnhollandsnieuwe.nl staat deze bundel wel als geactiveerd. Maar zodra ik internet of sms, gaat dit van mijn beltegoed af. Op 12 maart ontving ik 2 smsjes van Hollands nieuwe dat mijn sms en internet bundel op waren! Ik heb deze vraag en klacht al in een mail naar hollandsnieuwe.nl gestuurd maar krijg een automatische reactie met antwoorden die niet slaan op mijn vragen. Het lijkt wel alsof de internet en sms bundel totaal niet opgenomen is in mijn abonnement, terwijl dit wel staat vermeld op mijnhollandsnieuwe.nl en terwijl ik er wel voor betaal.
Weet iemand misschien de oorzaak of een oplossing?
Op Hollandsnieuwe kan ik niks vinden, omdat ze een selfservice klantenservice hebben. :(

De oplossing

Ik wil gewoon gebruik maken van de sms en internet bundels die staan in het contract dat ik heb afgesloten.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Goedemiddag,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen