Klacht Hollandsnieuwe: kan niet meer internetten symbool ontbreekt ze reageren niet op mail en

Klachtnummer
# 25804
Gebruiker
gerent
Datum
1 reactie

Details

De klacht

telefonisch wordt gemeld haal de simkaart er uit en opnieuw plaatsen dan is het opgelost,nou dus niet verder alle instellingen gecontroleerd volgens de specifikatie van hollandsnieuwe op hun site wat nu?

De oplossing

dat internet weer werkt

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Ger,

    In een tijd dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Wij gaan er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen