Klacht Hollandsnieuwe: Klantenservice niet bereikbaar op het web

Klachtnummer
# 151097
Gebruiker
M.J.L. Emmenes- van Gerven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wilde telefonisch vragen hoe groot mijn bundel is. De medewerker gaf iedere keer onvoldoende antwoord op mijn simpele vraag.
Heb toen via de mail ; antwoord@hollandsnieuwe de vraag gesteld.

De oplossing

Antwoord op mijn vraag

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Emmenes- van Gerven,

    Dank voor het indienen van uw melding.

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. In dit gesprek heeft u aangeven dat de melding niet meer van toepassing is.

    Alsnog onze oprechte excuses dat u niet eerder te woord bent gestaan.

    Met vriendelijke groet,

    Shari,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen