Klacht Hollandsnieuwe: klantenservice onbereikbaar

Klachtnummer
# 148290
Gebruiker
Velde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al 2 dagen is mijn telefoon onbruikbaar omdat de pukcode niet wordt geaccepteerd. De klantenservice is niet te bereiken (45 minuten aan de telefoon gewacht) en reageert niet op ingevuld contactformulier.

Mijn dochter heeft van HN een nieuwe simkaart ontvangen die vanaf 13 januari 2016 in werking moet treden maar haar telefoon doet het niet. Ook onbruikbaar dus. Ook zij krijgt geen contact met de klantenservice.

De oplossing

Betere bereikbaarheid van klantenservice zodat nijpende problemen zoals deze (onbruikbare telefoon!) snel opgelost worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Dank voor het aankaarten van uw klacht.

    In de periode dat u uw klacht heeft ingediend was hollandsnieuwe als bedrijf niet actief op klachten kompas, ons excuus dat wij u niet eerder te woord hebben kunnen staan.

    In onze administratie zijn wij dat het genoemde telefoonnummer inmiddels actief is.

    Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag.

    Ervan uitgaande u hiermee tot heden voldoende te hebben mogen informeren.

    Met vriendelijke groet,

    Shari,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?