Opgelost door Hollandsnieuwe: Kom er niet door bij deklantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 308452
Gebruiker
Jokezelf
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor de derde keer gebeld met "excuses voor het ongemak". Eerste keer 17 minuten aan de lijn gehangen. Geen reactie. Tweede keer 13 minuten en toen meteen weer opgehangen, want "ze verstonden me niet en verzochten me op een ander tijdstip terug te bellen". Nu alweer 10 minuten "blijft alstublieft aan de lijn".
Via twitter lukt ook al niet. Na verzoek om een DM, zodat "mijn contract erbij gepakt kan worden" al ruim twee uur geen reactie.

Gewenste oplossing

Ik wil graag te woord worden gestaan. En dan mijn klacht opgelost hebben.
Geboden oplossing
Via Twitter alsnog reactie: na het maken van een update instellingen terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dat werkte prima!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen mevrouw Pallada,

    Hartelijk dank voor het bericht en het prettige telefoongesprek dat wij net hebben gehad.

    U geeft aan dat het probleem is opgelost, mocht u toch hinder ervaren kunt u uiteraard direct contact met ons opnemen.

    Nogmaals onze oprechte excuses voor de lange wachttijd gisteren.

    Met vriendelijke groet,

    Babett
    hollandsnieuwe

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen