Opgelost door Hollandsnieuwe: kosteloze opzegging contract

Imala

ben al van OKTOBER vorig jaar bezig met HN om de zaken in orde te krijgen. Overname contract was een ramp, persoonsgegevens meerdere keren toegestuurd, zijn meerdere keren kwijtgespeeld door hun, dan zou het wel kunnen, dan kan het weer niet. Dan hebben ze wel weer alles binnen en dan toch weer niet. Dan zou het opgelost zijn en dan toch ook weer niet. Bedrijf vraagt betaling voor een service die ze NIET kunnen leveren. Als je er genoeg van hebt en daar melding van maakt en zegt dat je niet meer betaalt, kunnen ze het proces zogezegd niet veranderen. Mijn online profiel werkt maar de helft van de tijd, is ook melding van gemaakt, zou met spoed doorgezet zijn, zou al meerdere keren doorgezet zijn, maar intussen kan ik dus al maanden NIET waar ik wel voor betaal en hang ik al MAANDEN in discussie met HN aan de telefoon en word ik al MAANDEN met een kluit het riet in gestuurd zonder zicht op beterschap. Ben die leugens zat! Ik heb verantwoording, maar hun ook en ze ontlopen die gewoon.

KOSTELOZE opzegging van mijn contract bij HN. Dit nadat ik al genoeg kosten heb gemaakt om ze achter hun veren te zitten om de zaken werkend te krijgen en ze correct te krijgen. Iets wat met de SELF SERVICE waar ze reclame over maken, zou moeten kunnen. Ik heb geen selfservice ik heb een achter de kont aan lopen en blauw betalen service, en dat staat niet in de voorwaarden van het contract. Het word tijd dat HN echt wel verantwoording neemt en dingen onder ogen ziet!! En niet dat ze er makkelijk vanaf komen door de klanten bewust en blijvend te beliegen en bedriegen. Het is een kwestie van niet willen ipv niet kunnen. Want ze kunnen het wel!!! Maar ze willen het niet!! Ik ben intussen na alle leugens en verloren zaken van hun kant echt wel het vertrouwen kwijt in hun en wens niet langer klant te blijven, nadat ze maanden hun deel van het contract verzaakt hebben en NOG ALTIJD verzaken zonder zicht op beterschap! Continu hetzelfde riedeltje, ik ben het meer dan kotsbeu!

Imala
    En dan vergeet ik nog het feit dat HN op EIGEN HOUTJE had besloten een NIEUWE nummer voor me aan te maken. Iets waar ik NIET om gevraagd had daar ik al een abonnement had. Ze hadden het zelf geannuleerd, maar neemt niet weg dat er zonder mijn toestemming dus wel een nieuwe nummer opgestart werd.
    Imala
    Hollandsnieuwe komt wederom niet na wat er gezegd word. Het zou opgelost worden, helaas word het alleen maar erger en kan ik zelfs op eigen profiel niet meer inloggen. Tig leugens gehoord tig smoesjes over hoe het nagekeken word en alles en het gebeurd niet. Zou een onderzoek gestart zijn en dergelijke ik hoor er niks van maar ben wel aant betalen en als je weigert kan je de aansluitkosten ZELF ophoesten terwijl HUN nalaten te zorgen dat alles werkt. niets is mogelijk met hollandsnieuwe!!!
    Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Wat vervelend dat u problemen ondervindt met uw abonnement. Namens hollandsnieuwe onze excuses voor het ontstane ongemak.

Zojuist heb ik u telefonisch geprobeerd te benaderen, dit is helaas niet gelukt.

Indien u nog vragen/ opmerkingen heeft kunt u reageren op de verstuurde e-mail.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

hollandsnieuwe
    Imala
    Hollandsnieuwe heeft gereageerd en is met een oplossing gekomen. Dit dankzij werkneemster Sharida die veel complimenten verdiend voor haar aanpak. De afhandeling van de opzegging plus opvolging door Sharida is prima gegaan. Ook de vergoeding wegens de problemen is vlot verlopen. Dikke punten voor Sharida!

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?