Klacht Hollandsnieuwe: Kosten gemaakt door storing

AvT

Door een technische fout bij Hollandsnieuwe is mijn nummerbehoud 3 maanden uitgesteld. Echter bij mijn huidige provider is mijn abonnement uiteraard al afgelopen waardoor ik nu teveel moet betalen. Nav dit probleem heb ik al een medewerker van Hollandsnieuwe gesproken maar zonder succes. Ondertussen heeft Hollandsnieuwe wel al abonnementskosten geïncasseerd terwijl ik nog geen seconde heb kunnen bellen.
Vervolgens heb ik op 12 augustus een email gestuurd naar de klantenservice. We zijn nu 2 weken verder en ik heb nog niets vernomen.
Uiteindelijk heb ik nu, in een soort wanhoopspoging, de incasso gestorneerd. Uiteraard ontving ik hiervoor wel direct een melding en werd mijn nummerbehoud geblokkeerd.
Wederom een bericht gestuurd met het hele verhaal en of ze mij zsm konden bellen om het probleem op te lossen. En het verbaast me niks....top op heden geen reactie.

Van mijn kant doe ik er alles aan om het op te lossen maar er komt van Hollandsnieuwe totaal geen medewerking.

Dat ik gebeld word door een medewerker die beslissingen mag nemen en mijn probleem op kan lossen.

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds afgelopen week nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?