Klacht Hollandsnieuwe: Kosten SIM-only maandbedrag niet terug te vinden op site of in andere communicatie Hollandsnieuwe.

SKDJ

Tijdens een navraag gesprek over het feit dat ik mijn toestel heb afbetaald wordt me verteld dat ik zonder contract een 'normaal' sim-only abonnement heb. Dat is 'toevallig' exact even duur als sim-only + afbetalen van mijn toestel.

Bovendien is de prijs van deze sim-only nergens op de site terug te vinden. Als ik vraag of iedereen die voorheen een toestel afbetaalde dus ook een maandelijkse betaling doet van exact zijn of haar sim+telefoon bedrag, word mevrouw wild aan de andere kant van de lijn. Ik spreek over diefstal, zij denkt dat algemene voorwaarden het geval dekken.

Nu heb ik een Windows Phone en heb dus een nieuw toestel nodig.

Daarom belde ik. Ik wil restitutie van vanaf 6 maart 2019 van het restbedrag na aftrek van een normaal sim-only abonnement. Die restitutie kan wat mij betreft gebruikt worden als afbetaling van een nieuw toestel.

Hollandsnieuwe
    Beste,

Ik heb u vandaag telefonisch mogen spreken. Wij hebben u aangeboden tot drie maanden het verschil terug te betalen als u besloot om uw abonnement te verlengen. Helaas zijn wij er telefonisch niet uitgekomen.

Ik wens u nog een hele fijne dag toe!

Arwen
    hollandsnieuwe
    SKDJ
    Waardeloos afgehandeld. De eerste provider ooit die me alleen voor een 4G data abonnement € 30,- per maand laat betalen omdat de 'waarschuwing' komt in de vorm van een reclame mailtje dat je je abonnement 'kunt' verlengen. In de kleine lettertjes staat dat je in het geval je dat niet doet maandelijkse kosten hebt, die voor iedereen 'toevallig' precies het bedrag zijn van je voorgaande abonnement + het bedrag dat je afbetaald aan je telefoon.

Een sim-only van € 30,- euro bestaat nergens als product binnen Hollandsnieuwe en ik vermoed dat als ik een andere telefoon had gehad, ik gewoon het bedrag dat bij die telefoon zou horen zou betalen. Met andere woorden; ze verzinnen het waar je bij staat.

Als ZZP-er moet je oppassen voor spookfacturen. Ik kwam er na 9 maanden achter dat mijn telefoon provider zo'n spook en oplichter is. Daar komen jullie salarissen deels uit voort. Diefstal.

Het 'aanbod' voor de teveel betaalde 9x € 20,- = € 180,- was om € 50,- korting bij een nieuw abonnement te krijgen. Dat was dus mijn duurste abonnement ooit. En van klantenbinding hebben ze bij HN nog nooit gehoord.

Ik ben direct naar de T-Mobile shop teruggegaan. Ik was daar klant. Daar wordt je tenminste gebeld aan het eind van je abonnement en verteld iemand je precies hoe het doorloopt. Wat een waardeloos stelletje lapzwansen.

Nu deze week mijn rechtsbijstandsverzekering maar eens vragen hoe dat zit met producten die niet bestaan moeten betalen.

SKDJ
Voor de € 180,- teveel betaald (een 4GB abonnement kost € 10,- per maand) krijg ik € 50,- korting op een nieuw abonnement. Ze zijn hun klanten liever kwijt dan rijk zo te zien. Duurste en meest waardeloze abonnement ooit. Voor mij dan. Niet voor HN.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?