Opgelost door Hollandsnieuwe: Kunnen na 3 weken nog steeds niet bellen,wordt maar niet opgelost

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 333132
Gebruiker
Wanhoop#2710
Datum
1 reactie

Details

De klacht

27 oktober een simonly abonnement afgesloten voor mijn vriendin. Nu: 3 simkaarten, 5 telefoontjes en bijna 3 1/2 week later kan er nog steeds niet gebeld worden. Men blijft maar zeggen, dat de technische dienst het moet oplossen, maar we horen niets.

De oplossing

Het probleem voor dit abonnement nu heel snel oplossen of een nieuw abonnement en een compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Stok-van Zwetselaar,

    Hartelijk dank voor het telefonische gesprek van zojuist.

    Zoals afgesproken heb ik het verzoek van uw vriendin in behandeling genomen en bevestigd per mail.

    Ik vertrouw erop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Babett

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wanhoop#2710
Datum
Uiteindelijke oplossing
de dame die belde, was uiterst vriendelijk en behulpzaam, een oplossing is niet meer van toepassing, de overeenkomst is beëindigd, omdat het probleem na 3 weken nog niet was opgelost. Het wachten is op de terugboeking van de aansluitkosten en 1 maand abonnementsgeld. opmerkelijk vind ik wel, dat op mijn klacht via de consumentenbond wél wordt gereageerd, maar níet op de 2 klachten, die ik via mijnhollandsnieuwe per e-mail heb ingediend.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen