Opgelost door Hollandsnieuwe: Kunnen na 3 weken nog steeds niet bellen,wordt maar niet opgelost

content Opgelost
Wanhoop#2710

27 oktober een simonly abonnement afgesloten voor mijn vriendin. Nu: 3 simkaarten, 5 telefoontjes en bijna 3 1/2 week later kan er nog steeds niet gebeld worden. Men blijft maar zeggen, dat de technische dienst het moet oplossen, maar we horen niets.

Het probleem voor dit abonnement nu heel snel oplossen of een nieuw abonnement en een compensatie.

Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw Stok-van Zwetselaar,

Hartelijk dank voor het telefonische gesprek van zojuist.

Zoals afgesproken heb ik het verzoek van uw vriendin in behandeling genomen en bevestigd per mail.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Babett

Wanhoop#2710
de dame die belde, was uiterst vriendelijk en behulpzaam, een oplossing is niet meer van toepassing, de overeenkomst is beëindigd, omdat het probleem na 3 weken nog niet was opgelost. Het wachten is op de terugboeking van de aansluitkosten en 1 maand abonnementsgeld. opmerkelijk vind ik wel, dat op mijn klacht via de consumentenbond wél wordt gereageerd, maar níet op de 2 klachten, die ik via mijnhollandsnieuwe per e-mail heb ingediend.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?