Opgelost door Hollandsnieuwe: Levering Telefoon

Anoniem

Beste, ongeveer 2 weken geleden heb ik een telefoon besteld bij HN. Op de site kun je de afleverdatum aangeven, wat ik gedaan heb. De dag van levering echter geen telefoon, aan het eind van de dag een telefoontje van OPS om een afspraak te maken. Heel vreemd, ik had die week ervoor al een afspraak gemaakt via HN en een bevestiging gekregen. Volgens OPS een fout bij HN. Er zat niets anders op dan om weer een week later een nieuwe afspraak te maken. Omdat ik echter met mijn werk zit heb ik aan de klantenservice van OPS gevraagd of mijn vriend het pakket in ontvangst mocht nemen. Dit mocht, als hij zich ook kon legitimeren. De 24e stond de bezorger voor de deur, en mijn vriend keurig met 2x legitimatie. De bezorger wilde het pakket echter niet afleveren en verzocht mijn vriend een nieuwe afspraak te maken. Toen ik belde met OPS werd mij verteld dat de bestelling is geannuleerd! en ik geen afspraak meer kan maken, alleen opnieuw bestellen! Erg slechte indruk van OPS.

De fout ligt volgens OPD bij HN. Die hebben een systeem dat niet werkt. Graag zou ik willen dat mijn bestelling alsnog geleverd wordt. Of het (volledige!) bedrag teruggestort zodat ik de telefoon opnieuw kan bestellen. En op hoop van zegen dat OPD dit keer wel kan leveren wat ze beloven.

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Anoniem
    Met OPS bedoel ik OPD. Online Pakket Dienst.
    Anoniem
    Krijg zojuist een mail met excuus van HN dat de order is geannuleerd en dat ik mijn geld terug krijg. Keurig. Hopelijk heb ik het geld snel op mijn rekening staan en ik ga er vanuit dat ook de bezorgkosten (a 25 euro!) worden geretourneerd. Dikke onvoldoende voor OPD.

Anoniem

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?