Opgelost door Hollandsnieuwe: men blijft mij aanmaningen sturen (met een bedreiging vwb aansluiting vinden bij andere bedrijven)

H.E. Verdelman

Na dat ik mijn GSM ontvangen heb plus bijbehorend nummer / contract. kwam ik tot de conclusie dat het eea te ingewikkeld voor mij was. Ik heb het toestel teruggestuurd(naar de Telegraaf webwinkel) met de mededeling, dat het te ingewikkeld voor mij was. Sinds die tijd word ik achtervolgd door Hollandsnieuwe, dat ik aan mijn verplichtingen moet voldoen terwijl ik NIETS meer heb, ergo zij zijn mij toch twee termijnen schuldig.
Een alleraardigste mijnheer Amesz(van Hollandsnieuwe) heeft mij wel gebeld met excuses maar het heeft niet geholpen, er zal iets met de communicatie niet in orde zijn.

Gaarne een brief aan mij, dat het eea is opgelost en dat ik niet meer benaderd zal worden.

Hollandsnieuwe
    Beste heer/ mevrouw,Wij zijn sinds kort actief op klachtkompas, aangezien jouw klacht al voor onze aanmelding is geplaatst gaan we er vanuit dat het nu opgelost is.
    Is dit niet zo, zou je dan een update willen geven op dit bericht met vermelding van je order nummer als privé opmerking zodat we meer uit kunnen zoeken.We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe
    H.E. Verdelman
    Hollandsnieuwe heeft mij een brief gestuurd, dat de zaak is afgehandeld en men mij niet meer zou "lastigvallen".
    Dit lijkt mij voldoende.

H.E. Verdelman

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?