Klacht Hollandsnieuwe: migratie

Klachtnummer
# 145923
Gebruiker
kees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kan niet bellen smsen internetten met mijn telefoon.
Simkaart is niet gemigreerd door hollands nieuwe / geen nieuwe simkaart ontvangen
Meerdere malen gebeld (uren in de wachtrij) belcompany geweest contact gezocht via chat twitter facebook maar nog steeds is mijn probleem niet opgelost

De oplossing

Snel oplossen.
Mijn abonnementsgeld van de maand dec terug en geleden schade telf kosten en gemist genot van de telf gebruik en de extra s mb die met kerst werden verstrekt.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    In de periode dat u uw klacht heeft ingediend waren wij niet actief op dit kanaal.

    In onze administratie kunnen wij inzien dat u uw klacht ook via een ander kanaal heeft aangekaart.
    Wij zien tevens in onze administratie dat uw klacht al is verholpen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Wij zullen de eerder aangemaakte case bij klachtkompas graag willen afsluiten.

    Mocht u nog een op- of aanmerking hebben met betrekking tot bovenstaande zaak vernemen wij dit graag.

    Indien wenselijk is het mogelijk om telefonisch, per mail of per social media contact met ons te opnemen, het is ook mogelijk een verzoek te indienen zodat wij u even terug bellen.

    Met vriendelijke groet,

    Shari,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?