Klacht Hollandsnieuwe: Misleiding bij aankoop telefoon + abonnement

Klant

Een paar weken geleden wilde ik een HTC Desire C + sim only abonnement afsluiten. De telefoon is, bij een looptijd van 24 maanden, 6 euro per maand en het sim only abonnement 10 euro per maand. Bij elkaar is dit 16 euro per maand.
Maar zodra je de bestelling doet via de website komt in het bestelscherm een prijs van 20 euro per maand tevoorschijn. Het sim only abonnement is dan ineens 14 euro per maand, terwijl de prijs 10 euro is. Toen ik om uitleg vroeg aan een medewerker zei hij dat het probleem bekend is en dat er aan gewerkt wordt. Verder gaf hij aan dat de prijs in het bestelscherm leidend is. Dat vind ik vreemd, want bij de sim only abonnementen staat toch echt heel groot dat de prijs 10 euro per maand is. Waarschijnlijk is iedereen bij Hollands Nieuwe nog steeds op vakantie, want tot op heden is het niet aangepast.
Als je voor andere sim only abonnementen kiest met minder belminuten klopt de prijs ineens wel. Oplossing is dus: telefoon ergens anders kopen.

Ik wil dat de prijs in het bestelscherm klopt met wat er wordt aangeboden op de website.
10 euro is 10 euro en geen 14 euro.

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

In een tijd dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?