Klacht Hollandsnieuwe: Misleiding van de vaste klanten, misbruik van vertrouwen!

Sander

Ik heb weer een nieuw abonnement afgesloten voor 2 jaar. Hierbij ging ik er (onterecht) vanuit dat ik mijn bel en internetkosten zelf kan aanpassen. Niets is minder waar!!

1). Bij mijn nieuwe abonnement is mijn tegoed nog maar 1 maand ipv 3 maanden geldig. Dit wordt bij het afsluiten niet vermeld! Dit mag ik toch als vaste klant die voor een verlening van 2 jaar gaat wel verwachten??

2). Ook ben ik niet zo vrij in mijn keuze. Als ik mijn bedrag wil aanpassen aar €5,- per maand dan kan ik alleen bellen en niet op internet. Hollandsnieuwe dwingt mij dus om €8,- af te sluiten. Wat ik niet gebruikt heb, vervalt vervolgens na een maand!

Laat ik voorop stellen dat ik heel tevreden was ove mijn abonnement.
Ik wil heel graag dat het dus gewoon mogelijk is om mijn abonnement verlagen en dan ook toegang te hebben tot internet. Dat is mijn vraag en verzoek aan Hollandsnieuwe.

Aanpassen naar €5,- per maand met nog steeds de mogelijkheid om internet te gebruiken.

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?