Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Hollandsnieuwe: Mobiel ter reparatie
Details
Klacht
Na dat ik een paar keer contact genomen heb met Dynafix zonder reactie heb ik Hollandsnieuwe benaderd via email en hun enige antwoorden zijn de volgende : A) Beste Khettabi, Ik reageer naar aanleiding van je mail. Vervelend om te horen dat je klachten hebt met je toestel. Als het via dynafix gaat , en zij concluderen dat het om water- val-of stoot schade gaat? dan valt het niet onder garantie. En daarbuiten valt het wel onder garantie. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Deemadebi B)Beste klant, Bedankt voor je e-mail. Het lijkt er op dat je e-mail niet voor ons is bedoelt. Je reageert namelijk op de e-mail van Mark, die werkzaam is bij Dynafix, waarin ik dat ook op merk uit zijn e-mail. De mail heb je echter verstuurd naar hollandsnieuwe. Ik kan daarom je vragen niet beantwoorden, omdat deze gericht zijn aan Dynafix. Ik wil je vragen om Dynafix hierover te mailen. Ik vertrouw erop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. M.v.g. [naam verwijderd door moderator]- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.