Klacht Hollandsnieuwe: Mobiel ter reparatie

Mo Tout Court

Na dat ik een paar keer contact genomen heb met Dynafix zonder reactie heb ik Hollandsnieuwe benaderd via email en hun enige antwoorden zijn de volgende : A) Beste Khettabi, Ik reageer naar aanleiding van je mail. Vervelend om te horen dat je klachten hebt met je toestel. Als het via dynafix gaat , en zij concluderen dat het om water- val-of stoot schade gaat? dan valt het niet onder garantie. En daarbuiten valt het wel onder garantie. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Deemadebi B)Beste klant, Bedankt voor je e-mail. Het lijkt er op dat je e-mail niet voor ons is bedoelt. Je reageert namelijk op de e-mail van Mark, die werkzaam is bij Dynafix, waarin ik dat ook op merk uit zijn e-mail. De mail heb je echter verstuurd naar hollandsnieuwe. Ik kan daarom je vragen niet beantwoorden, omdat deze gericht zijn aan Dynafix. Ik wil je vragen om Dynafix hierover te mailen. Ik vertrouw erop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. M.v.g. [naam verwijderd door moderator]

Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Mo Tout Court
    Ik heb tot nu toe geen reactie gehad van mijn provider over de slechte behandeling van Dynafix, reparatieservice met wie ze werken! Mijn toestel was stuk en dat heeft drie maanden geduurd voordat hij eindelijk werd gerepareerd! Online kopen bij Hollandsnieuwe was een slechte idee van mij en doe ik nooit meer. Ik raad mensen af om een contract bij hen af te sluiten.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?