Klacht Hollandsnieuwe: Na 36 dagen nog steeds mijn eigen nummer NIET terug.

Klachtnummer
# 341888
Gebruiker
Hollands Nieuwe schandalig
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zit al 36 dagen ZONDER mijn eigen nummer ! Ze leggen de fout telkens bij een ander, een week geleden is er al een nieuwe Sim kaart opgestuurd. Onjuist. Ik heb vanaf die datum al vele enveloppen en pakketten verstuurd en waren door Post.NL de volgende dag al op de bestemming. Waar zijn ze toch mee bezig bij Hollandsnieuwe, nu al 36 dagen zonder mijn eigen nummer. Wat is slechte bedrijfsvoering. Schandalig. Mevrouw F. Vennix. Ordernummer 1264046523.

De oplossing

Regelen dat ik mijn eigen telefoonnummer terug krijg. 23 oktober al overgestapt. 29 november is nummerbehoud overgezet, maar werkt NOG steeds NIET. Het is nu al 4 januari 2019. Schandalig.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen