Klacht Hollandsnieuwe: netwerk

Klachtnummer
# 133811
Gebruiker
tiny49
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb al 5 dagen geen netwerkbereik.... kan niet bellen of gebeld worden.... wat als ik hulp nodig heb????????

De oplossing

dat ik snel weer kan bellen

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Goedemiddag,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen