Klacht Hollandsnieuwe: niet eens met verlenging door ander abo

Klachtnummer
# 397589
Gebruiker
jacq
Datum
5 reacties

Details

Klacht

een verlenging doordat ik mijn ene nr naar andere mobiel wilde overzetten (1e abo was afgelopen) en nu zit ik bij nw telefoon vast aan verlenging van 7 mnd. Is niets over verteld en heb ik niet voor getekend

Gewenste oplossing

het rechtzetten zodat ik in febr van mijn abo af kan

5 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Verbeek,
    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat uw velenging niet is gelopen zoals verwacht. Wij gaan dit voor u uitzoeken. We hebben u een mail gestuurd waarin wij meer informatie geven.

    We wensen u nog een fijne dag toe!

    Met vriendelijke groet,
    Arwen
    Hollandsnieuwe
  2. Auteur
    jacq
    Datum
    nu wacht ik nog op bericht dat mijn abo afloopt in februari 2020
    groet van j. verbeek
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    beste mevrouw Verbeek,

    Het is ons gelukt om uw abonnement aan te passen. Uw abonnement zal nu aflopen op 14 maart 2020, dit dezelfde datum waarop uw oude abonnement zou aflopen.

    We vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,
    Arwen
    Hollandsnieuwe
  4. Auteur
    jacq
    Datum
    moet zijn februari 2020 dus graag aanpassen
    met vriendelijke groeten
    j. verbeek
  5. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Verbeek,
    bedankt voor uw reactie. Wij begrijpen de verwarring. Uw order is inderdaad gedaan op 18 februari 2018 maar uw contract is ingegaan op 14 maart 2018. Hierdoor zal uw abonnement ook aflopen op 14 maart 2020.

    We vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag toe!

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen