Klacht Hollandsnieuwe: Niet geleverd produkt wel betaald

egni

16-10-2015 bestelling gedaan van nieuwe telefoon. en betaald 342,= euro
19-10-2015 zou toestel geleverd worden. niemand geweest.
21-10, 22-10 en 23-10 gebeld met hollandse nieuwe. Er is een melding van gemaakt.
Tot nu toe nog niets gehoord.
Wat provider hoort te doen is nieuw toestel opsturen en zelf uitzoeken waar hun toestel in het verzendsysteem is gebleven.
Nu is de klant de dupe van de fout van Hollandse Nieuwe.
Ik heb inmiddels Consumentenbond ingelicht en aangifte bij Politie gedaan van diefstal van mijn telefoon wat niet geleverd is.
Inmiddels heb ik 2 uur zitten bellen tegen hoge belkosten.
ik wacht nog 1 dag af en anders eis ik mijn geld terug en zeg mijn abonnement bij Hollandse Nieuwe op.

Ik had woensdag al van het bedrijf verwacht dat ik een nieuw toestel zou krijgen en dat ze zelf hun eigen probleem zouden oplossen. NU IS DE KLANT DE DUPE VAN EEN FOUT IN HET VERZENDSYSTEEM VAN HOLLANDSE NIEUWE.

Ik wacht nog 1 dag af en anders eis ik mijn geld terug en compensatie van de gemaakte belkosten en onkosten dat ik 1 week geen telefoon heb en onderweg niet telefonisch bereikbaar ben.
Daarna zal ik mijn abonnement opzeggen.

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?