Klacht Hollandsnieuwe: Niet verdiepen in probleem

Braal

Begin februari kreeg ik een nieuwe simkaart. Deze deed het helaas niet in mijn - bij Hollandsnieuwe gekochte - telefoon. Ik ben eerst met mijn probleem naar Belcompany gegaan; die konden het niet oplossen maar de simkaart bleek wel in een andere telefoon te werken. Vervolgens heb ik op 8 februari, 13 maart, 17 maart, 21 en 24 maart een mail gestuurd naar Hollandsnieuwe. Op 9 februari werd gezegd dat mijn probleem doorgestuurd werd naar de technische afdeling en kreeg ik voor 2 maanden 100% korting op mijn abonnementskosten. Op 15 maart e-mailde men mij instructies voor het resetten van mijn toestel (dat ik reeds gedaan had voor ik contact opnam met Hollandsnieuwe). Daarop gaf men op 18 maart aan dat er nog steeds een onderzoek openstond bij de technische afdeling. Op 22 maart werd dat herhaald. Op 25 maart mailde men dat 'er gebruik is gemaakt van de simkaart'. Dat klopt: hij doet het wel in een andere telefoon. Inmiddels kan ik mijn eigen telefoon al 3 maanden niet gebruiken!

Ten eerste wil ik graag excuses van Hollandsnieuwe voor het feit dat mijn probleem niet serieus genomen is. Verder: het is zeer waarschijnlijk dat het probleem in de telefoon zit. Het onderzoeken en eventueel repareren is waarschijnlijk niet de kosten en moeite waard, aangezien het om en vrij oude telefoon gaat. Maar wel om een telefoon die het nog prima doet. Het feit dat Hollandsnieuwe nieuwe simkaarten wilde gaan gebruiken, heeft ervoor gezorgd dat ik mijn eigen telefoon niet meer kan gebruiken. Ik gebruik nu tijdelijk een oude van een familielid, maar die kan ik slechts gebruiken om te bellen. Ik ben dus gedwongen om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Ik verwacht van Hollandsnieuwe dat het compensatie biedt door mij voor de rest van de duur van het abonnement 100% korting te geven (en ook met terugwerkende kracht over april).

Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw de Braal,

Bedankt voor uw melding.

Zojuist heb ik u telefonisch geprobeerd te bereiken.Jammer genoeg werd het gesprek niet beantwoord.

Wij komen graag met u tot een gepaste oplossing en heb u om die reden het e.e.a. per e-mail geïnformeerd.

Amal

hollandsnieuwe
    Beste Hollandsnieuwe,

U kon mij telefonisch niet bereiken. Dit komt onder andere doordat ik 2 telefoons bij mij moet dragen: 1 om te bellen, 1 om mee te internetten. Dit is veroorzaakt doordat ik de nieuwe simkaart niet in mijn eigen toestel kan gebruiken. In uw afhandelingsvoorstel gaat u alweer voorbij aan dat probleem. Ja, mijn simkaart werkt. MAAR NIET IN MIJN EIGEN TOESTEL. Ik wil dus compensatie voor het feit dat ik nu gedwongen ben een nieuw toestel te kopen.
    Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw de Braal,

Bedankt voor uw bericht.

Zojuist heb ik gereageerd op u reactie op mijn mail.

Amal

hollandsnieuwe
    Braal
    Op mijn klacht dat Hollandsnieuwe zich niet verdiept in mijn probleem, heeft Hollandsnieuwe gereageerd met een voorstel voor afhandeling waaruit blijkt dat men zich alweer niet verdiept in het probleem. Zeer teleurstellend.

Braal

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?