Klacht Hollandsnieuwe: Niet werkende betaallinks

Klachtnummer
# 470203
Gebruiker
J. Bartelds
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zeer klant onvriendelijk.
Had iemand aan de telefoon, word zomaar midden in het gesprek de verbinding verbroken.
Ze sturen betaallinks die niet werken, meerdere keren contact over proberen op te nemen maar telkens in de wachtrij eruit gegooid.
Voor straf mag je wel 10 euro extra kosten betalen.
BELACHELIJK.... ik ben al jaren klant, eerder ook nooit problemen, maar het laatste jaar is het zeer slecht.

Gewenste oplossing

Ik wil graag betaallinks krijgen die werken.....en als ik contact wil met HN wens ik niet van de lijn gegooid te worden.
En ik wil mijn extra kosten terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Bartelds,

    Bedankt voor uw bericht.
    Ik heb u net telefonisch mogen spreken, zoals daar besproken is de €10,- naar u teruggeboekt en zal u deze binnen vijf werkdagen op uw rekening ontvangen. Ook hebben wij uw klacht met onze klantenservice opgepakt en zal de agent die u heeft gesproken worden aangesproken op haar toon naar u en haar afhandeling van uw gesprek.

    Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, wij zijn erg blij om u als klant te hebben!

    Met vriendelijke groet,
    Arwen

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen