Opgelost door Hollandsnieuwe: Nieuw abonnement verkeerd gekozen: MB per direct ophogen = niet mogelijk.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 459959
Gebruiker
Gedupeerd#Airpods
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb per abuis bij mijn nieuwe abonnement een foutief MB aantal doorgegeven. Ik wilde dit laten wijzigen maar dit kunnen ze pas de volgende maand in orde maken. Net nu het vakantie is heb ik meer MB nodig. De oplossing die ze geven is bijkopen. Maar hiervan zijn de kosten veel hoger, dan een abbonement ophogen.

De oplossing

Per direct ophogen naar 6000 MB. Of tegemoetkoming in de kosten van los/extra ophogen. Fijn als ze een beetje meedenken.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw van den Heuvel,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij hebben u per e-mail een bericht gestuurd.

    Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Sami

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gedupeerd#Airpods
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben me 2000 MB gegeven, De kosten zijn zo gedeeld,
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen