Klacht Hollandsnieuwe: nieuw maandtegoed bellen en internet niet bijgeschreven

Anoniem

mobiel abonnement afgesloten, ingang 30-11-12
d.d. 30-12-12 zou nieuw bel- en MBtegoed moeten worden bijgeschreven, is niet gebeurd.
gebeld met klantenservice, op 2-1, 3-1 en 4-1, telkens 15 min in de wacht; steeds als antwoord "technische storing; wordt vandaag verholpen". Nu, 5-1, nog niet verholpen; restant MBtegoed december vervalt 10-1; restje beltegoed is binnenkort op
Hollandsnieuwe heeft abonnementsgeld mnd januari niet geïncasseerd, maar vlgs klantenservice heeft dat er niets mee te maken

onmiddellijke bijschrijving van het bel- en internettegoed waar ik vanaf 30-12-2012 recht op heb.
vergoeding kosten bellen klantenservice (3x een kwartier in de wacht à 0,15 per minuut, is 6,75) plus kosten gebruik van een andere telefoon, totaal 10 euro

Anoniem
    vandaag, 17 januari 2013, is het bel- en internettegoed waar ik vanaf 30-12-2012 recht op had, bijgeschreven. Daarmee is het belangrijkste deel van mijn klacht opgelost, waarvoor dank.
    Hollandsnieuwe
    Beste Yvonne,

In een tijd dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Wij gaan er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?