Klacht Hollandsnieuwe: Nieuw ontvangen simkaart niet aangemeld op netwerk waardoor bellen niet mogelijk

Klachtnummer
# 36641
Gebruiker
Esther
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben vorige week mijn telefoon verloren. Direct de simkaart geblokkeerd en bij belcompany een nieuwe simkaart gehaald en een nieuw toestel besteld. Zoals aangegeven na een paar uur de simkaart weer gedeblokkeerd en in het toestel gestopt. Kan niet bellen, tst geeft aan "geen netwerk-aanmelding". Zojuist met klantenservice gebeld. Nieuwe simkaart blijkt niet juist te zijn geregistreerd. Jongen van de KS kan mij niet helpen, zal mijn probleem bij een andere afdeling neerleggen. Hoopt dat eea zo snel mogelijk is opgelost. Wanneer? Geen idee, waarschijnlijk pas na het weekend. Contact met andere afdeling niet mogelijk (zij hebben het te druk), contact met hoger leidinggevende niet mogelijk en verdere indicatie wanneer ik wel weer kan bellen ook niet mogelijk. Kortom, ik heb een telefoon met een abt waar ik maandelijks geld voor betaald, waar ik niet mee kan bellen en ook niet mee gebeld kan worden die ik bovendien heel erg hard nodig heb. En o ja, wanneer het opgelost is, geen idee!

De oplossing

Ik wil weer kunnen bellen en gebeld kunnen worden

3 reacties

  1. Auteur
    Esther
    Datum
    Inmiddels heeft de klantenservice mij gemaild en de simkaart aangepast. Alles werkt nu weer! Goed opgelost, jammer dat de klantgerichtheid bij het aandragen van het probleem zo slecht was. Was niet nodig, want oplossing kwam snel!
  2. Auteur
    Esther
    Datum
    Inmiddels heeft de klantenservice mij gemaild en de simkaart aangepast. Alles werkt nu weer! Goed opgelost, jammer dat de klantgerichtheid bij het aandragen van het probleem zo slecht was. Was niet nodig, want oplossing kwam snel!
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Esther,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen