Klacht Hollandsnieuwe: Nieuw ontvangen simkaart niet aangemeld op netwerk waardoor bellen niet mogelijk
Details
De klacht
Ik ben vorige week mijn telefoon verloren. Direct de simkaart geblokkeerd en bij belcompany een nieuwe simkaart gehaald en een nieuw toestel besteld. Zoals aangegeven na een paar uur de simkaart weer gedeblokkeerd en in het toestel gestopt. Kan niet bellen, tst geeft aan "geen netwerk-aanmelding". Zojuist met klantenservice gebeld. Nieuwe simkaart blijkt niet juist te zijn geregistreerd. Jongen van de KS kan mij niet helpen, zal mijn probleem bij een andere afdeling neerleggen. Hoopt dat eea zo snel mogelijk is opgelost. Wanneer? Geen idee, waarschijnlijk pas na het weekend. Contact met andere afdeling niet mogelijk (zij hebben het te druk), contact met hoger leidinggevende niet mogelijk en verdere indicatie wanneer ik wel weer kan bellen ook niet mogelijk. Kortom, ik heb een telefoon met een abt waar ik maandelijks geld voor betaald, waar ik niet mee kan bellen en ook niet mee gebeld kan worden die ik bovendien heel erg hard nodig heb. En o ja, wanneer het opgelost is, geen idee!De oplossing
Ik wil weer kunnen bellen en gebeld kunnen wordenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.