Klacht Hollandsnieuwe: nieuw telefoon abbonement

Klachtnummer
# 42480
Gebruiker
Dikheintzbergen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik wil graag een nieuw telefoon abonnement afsluiten,maar word niet geaccepteerd zonder opgave van een reden.
Geachte Dhr. Heintzbergen,

Onlangs plaatste u een bestelling bij GSMeasy.nl voor een mobiel abonnement. Tot onze spijt moeten wij u mededelen dat de provider geen goedkeuring verleent voor het aansluiten van dit abonnement.

Het gaat hierbij om het volgende abonnement:
•hollandsnieuwe abonnement (24)

De bestelling met koerierslevering zal daarom komen te vervallen. Uiteraard krijgt u een eventueel aanbetaald bedrag teruggestort. Dit bedrag storten wij binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

De reden waarom de provider uw aanvraag niet accepteert is ons niet bekend

Gewenste oplossing

ik wil weten wat de reden hiervan is,aan de telefoon konden ze me dat niet vertellen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Dik,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen