Klacht Hollandsnieuwe: Nieuwe Sim Kaart (door update systemen)

Klachtnummer
# 140088
Gebruiker
Tom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Hollandsnieuwe,

ik heb afgelopen zaterdag(21-11-2015) bij de Belcompany in Zoetermeer een nieuwe simkaart opgehaald naar aanleiding van een systeem update. ik zou tot dinsdag(24-11-2015) moeten wachten totdat mijn nieuwe simkaart geactiveerd werd. dit is ook gebeurd maar nu moet ik een Puk code invoeren. ik heb op Mijn Hollandsnieuwe de Puk code opgezocht alleen dat is mijn oude Puk code van mijn oude simkaart. nu is mijn vraag: hoe en waar kan ik achter mijn Puk code voor mijn nieuwe simkaart komen?

met vriendelijke groet
Tom Boersma

De oplossing

mijn puk code geven

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen