Klacht Hollandsnieuwe: Nieuwe sim niet kunnen bellen

Klachtnummer
# 428162
Gebruiker
Carolien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gisteren nieuwe sim gekregen. Eerst stond mijn tegoed niet open. Dat is keurig opgelost. Helaas kan ik nog steeds niet bellen. Ik heb sinds 11 uur elke aanwijzing gevolgd en uitgevoerd maar ik kan nog steeds niet bellen. Dus ik kan ook de klantenservice niet bellen waardoor nu alles via Facebook messenger moet, het aandragen van 'oplossingen' die tot nu toe niet helpen werkt zo erg traag.

De oplossing

Ik hoor graag zsm een oplossing voor het feit dat ik al een hele dag niet kan bellen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Zijlstra-Egging,

    Vervelend om te horen dat u niet uit kunt bellen. Graag zoeken wij dit voor u uit.

    Wij hebben per mail een aantal vragen gesteld. Uw antwoorden hebben wij nodig om het onderzoek verder voort te zetten. Zou u daar op willen reageren?

    Alvast bedankt voor de genomen moeite!

    Met vriendelijke groet,

    Nadira
    Team hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen