Klacht Hollandsnieuwe: Nieuwe simkaart & batterij

Klachtnummer
# 153268
Gebruiker
Jane
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Laatst kreeg ik een sms dat ik een nieuwe sim kaart moest gaan ophalen in de Belcompany winkel, dat heb ik dus gedaan, en sinds die simkaart in mijn telefoon zit, laadt hij bijna niet meer op. Ik heb meerdere opladers geprobeerd, maar bij allemaal laadt mijn batterij hoogstens 3 procent per uur op.. Ik hoop dat hier snel iets aan gedaan kan worden, want mijn telefoon is niet meer bruikbaar op deze manier..

De oplossing

Dat mijn batterij weer fatsoenlijk werkt.

4 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Jane,

    Bedankt voor je bericht.

    Gek dat dit probleem sinds de nieuwe simkaart speelt. In principe ligt dit probleem normaliter echt aan het toestel/accu en niet aan de simkaart.

    Heb je in de tussentijd geprobeerd om alsnog een andere simkaart in het toestel te plaatsen?

    Ik hoor het graag,

    Mvg,

    Marleen
  2. Auteur
    Jane
    Datum
    Hij doet het ondertussen weer, nadat ik de batterij er opnieuw in heb gedaan, ik weet ook niet wat het was. Bedankt voor de reactie.
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Fijn dat het weer werkt! Bedankt voor de tegenreactie.

    Groet,

    Marleen
    hollandsnieuwe
  4. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Kraanen,

    Goed om te horen dat uw toestel weer naar behoren functioneert. Indien wij u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag.

    Namens hollandsnieuwe een fijne avond toegewenst.

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen