Klacht Hollandsnieuwe: Nieuwe simkaart & batterij

Jane

Laatst kreeg ik een sms dat ik een nieuwe sim kaart moest gaan ophalen in de Belcompany winkel, dat heb ik dus gedaan, en sinds die simkaart in mijn telefoon zit, laadt hij bijna niet meer op. Ik heb meerdere opladers geprobeerd, maar bij allemaal laadt mijn batterij hoogstens 3 procent per uur op.. Ik hoop dat hier snel iets aan gedaan kan worden, want mijn telefoon is niet meer bruikbaar op deze manier..

Dat mijn batterij weer fatsoenlijk werkt.

Beste Jane,

Bedankt voor je bericht.

Gek dat dit probleem sinds de nieuwe simkaart speelt. In principe ligt dit probleem normaliter echt aan het toestel/accu en niet aan de simkaart.

Heb je in de tussentijd geprobeerd om alsnog een andere simkaart in het toestel te plaatsen?

Ik hoor het graag,

Mvg,

Marleen
    Jane
    Hij doet het ondertussen weer, nadat ik de batterij er opnieuw in heb gedaan, ik weet ook niet wat het was. Bedankt voor de reactie.
    Hollandsnieuwe
    Fijn dat het weer werkt! Bedankt voor de tegenreactie.

Groet,

Marleen
    hollandsnieuwe
    Beste mevrouw Kraanen,

Goed om te horen dat uw toestel weer naar behoren functioneert. Indien wij u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag.

Namens hollandsnieuwe een fijne avond toegewenst.

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?