Opgelost door Hollandsnieuwe: nieuwe simkaart doet het na 4 weken nog steeds niet

Ted

Op 21/10 ontving ik van Hollandsnieuwe (HN) een nieuwe simkaart. Op 29/10 deed ik deze kaart in mn nieuwe telefoon. Na 3 uur werkte de kaart nog niet: Ik kon niet bellen of gebeld worden. Vanaf dat moment heb ik bijna dagelijks gebeld/gechat met HN. Ik heb hiervan een dagboek. Heb op 17 nov. in een brief aan de directie van HN geëist dat mijn simkaart het binnen 5 dagen zou moeten doen. Op 20/11 gebeld door een medewerkster. Het probleem zou echt opgelost worden met een nieuwe (4e) simkaart. Deze ontving ik op 24/11. Helaas geen telefoon. Aangezien HN 's avonds en in het weekend niet bereikbaar is(!), belde ik maandag 23/11 opnieuw met HN. Medewerker L. zei me dat hij de kaart niet geactiveerd kreeg en dat hij het probleem aan de TD zou voorleggen. Heb ook gezegd dat dit de laatste keer is dat ik zelf gebeld heb naar HN. Men kan mij bellen op mijn vaste toestel.
Op 24 november mail van HN: men heeft mij vandaag geprobeerd te bellen (klopt niet, ik was thuis)

Ik wil dat mijn simkaart het weer z.s.m. doet en dat mij een financiële compensatie wordt verschaft die aanmerkelijk hoger is dan de 8 euro die mij in het vooruitzicht is gesteld. Hierbij denk ik aan de kosten van de telefoongesprekken vanaf mijn vaste toestel, de aanschaf van een prepaidkaart ad 20 euro voor een van een vriend geleend mobieltje, de kosten van een aangetekende en gewone brief naar HN (€ 9,33). Ook wil ik een voorstel voor een financiële tegemoetkoming voor de ergernis en ongemak die ik de afgelopen weken heb ondervonden.

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe
    Ted
    Hollandsnieuwe heeft me, nadat ik een officiële klacht had ingediend bij de Geschillencommissie telecommunicatie, mijn onkosten vergoed en een door mij geëist bedrag verstrekt vanwege immateriële schade. De klacht bij de geschillencommissie heb ik hierna ingetrokken.

Ted

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?