Klacht Hollandsnieuwe: nieuwe simkaart wordt twee maal besteld en komt niet.

Klachtnummer
# 153649
Gebruiker
snorrie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 11 januari 2016 bericht gekregen dat mijn nieuwe simkaart -vervanging van een verloren simkaart- binnen twee dagen komt. Deze komt niet. Na dagen en talloze uren proberen om de klantenservice te bereiken is mij dit gelukt.
Er wordt mij weer een nieuwe simkaart beloofd. Deze is ook niet geleverd.
Ondertussen is mijn beltegoed (gedeeltelijk verlopen) en wacht ik al een maand.
Ik kan mijn telefoonnummer niet gebruiken, contacten kunnen mij niet bereiken.
Hollands nieuwe houdt zich ondanks toezeggingen niet aan de afspraken.
Het abonnement loopt door en de betaling ook.

De oplossing

Ik wil allereerst wel een simkaart binnen enkele dagen.
Vervolgens terugboeking van alle kosten
2,50 euro voor de simkaart.
Vergoeding van de telefoonkosten, ongeveer een uur in vier verbindingen,
dat is 60 x 4 minuten en 4 x de gesprekskosten per verbinding,
Terugboeking van vervallen beltegoed(en) vanaf 11 januari 2016,
en een compensatie voor het ongemak om gedurende een maand zonder telefoonnummer zitten.
Ik kom dan uit op 75 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor je bericht. Excuses voor het eerdere ongemak.

    Ik zie dat je inmiddels bent gemigreerd op 17 februari. Ook zie ik dat er tegoed is bijgeschreven ter compensatie van het bellen naar de klantenservice.

    Graag hoor ik van je of je akkoord gaat met 1 maand geen abonnementskosten ter compensatie voor een maand geen bereikbaarheid.


    Ik hoor het graag.

    Mvg,

    Marleen
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen