Klacht Hollandsnieuwe: nieuwe simkaart wordt twee maal besteld en komt niet.
Details
De klacht
Ik heb op 11 januari 2016 bericht gekregen dat mijn nieuwe simkaart -vervanging van een verloren simkaart- binnen twee dagen komt. Deze komt niet. Na dagen en talloze uren proberen om de klantenservice te bereiken is mij dit gelukt.Er wordt mij weer een nieuwe simkaart beloofd. Deze is ook niet geleverd.
Ondertussen is mijn beltegoed (gedeeltelijk verlopen) en wacht ik al een maand.
Ik kan mijn telefoonnummer niet gebruiken, contacten kunnen mij niet bereiken.
Hollands nieuwe houdt zich ondanks toezeggingen niet aan de afspraken.
Het abonnement loopt door en de betaling ook.
De oplossing
Ik wil allereerst wel een simkaart binnen enkele dagen.Vervolgens terugboeking van alle kosten
2,50 euro voor de simkaart.
Vergoeding van de telefoonkosten, ongeveer een uur in vier verbindingen,
dat is 60 x 4 minuten en 4 x de gesprekskosten per verbinding,
Terugboeking van vervallen beltegoed(en) vanaf 11 januari 2016,
en een compensatie voor het ongemak om gedurende een maand zonder telefoonnummer zitten.
Ik kom dan uit op 75 euro.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.