Opgelost door Hollandsnieuwe: Nog steeds geen melding gekregen van het overzetten van het mobile nummer.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58992
Gebruiker
Aircraft
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 25 maart een nieuw abonnement (de tweede inmiddels) bij Hollandsnieuwe afgesloten. Daarbij aangegeven dat ik het huidige nummer wil meenemen.
Gewenste datum: 01-05-2014. Geen bericht gekregen aangaande de nummeroverzetting. niet via de mail of SMS.
Via het medium Twitter dit aangegeven, om aub te reageren, het blijft stil.
Het eerste afgesloten abbonnemt, liep fantastisch, maar nu loopt het dus niet


Graag alles voor ons in orde maken

De oplossing

Graag alles voor ons in orde maken, zodat mijn partner gebruik kan maken met het eigen nummer via Hollands nieuwe

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Aircraft
    Datum
    Nummerbehoud is nu voor elkaar, prima gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aircraft
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen