Klacht Hollandsnieuwe: Nog steeds geen oplossing van Hollandsnieuwe ondanks belofte n.a.v. vorige klacht via klachtenkompas

E.J. Otten

Update d.d. 20 juli 2016. Ondanks eerdere toezeggingen dat ik m.i.v. 13 juli een sim-only abonnement zou krijgen is mijn pre-paid simkaart wel op die datum afgesloten maar heb ik sindsdien geen enkele verbinding meer. Inmiddels weer 4 keer contact gehad met helpdesk en nog steeds geen resultaat.
Deze soap speelt dus sinds 3 maart. Wat een slecht bedrijf. Ik ben gebonden omdat ik een aantal diensten aan dit nummer heb gekoppeld anders was ik al lang naar een andere provider overgestapt. Dit is écht een voorbeeld van een inconsequent bedrijf. Vorige klacht op afgehandeld gezet, voorgestelde oplossing leek concreet. Niets is minder waar.

GEWENSTE OPLOSSING Ik wil zo snel als mogelijk nog steeds gebruik maken van de aanbieding van HollandsNieuwe om met behoud van mijn telefoonnummer bij hen in plaats van pre-paid klant (nu afgesloten) over te stappen naar sim-only abonnement. Aanbieding = contract voor 1 jaar vast 1000 MB/sms/min voor 5,50 euro p/m

Hollandsnieuwe
    Beste heer Otten,

Dank voor het indienen van uw melding via dit kanaal.

Vervelend om te lezen dat u niet voldoende bent geinformeerd over de gang van zaken.

Vanaf oktober 2016 zullen wij stoppen met het aanbieden van de prepaid aansluiting bij hollandsnieuwe. Hierover bent u geinformeerd en is er in overleg met u een Sim Only abonnement afgesloten.

Het Sim Only abonnement is afgesloten op 24-Jun-2016, vanaf deze datum behoort u ook gebruik te kunnen maken van het abonnement.

In onze administratie zie ik echter dat u nog geen gebruik heeft gemaakt van het abonnement.

Middels dit bericht zouden wij u willen verzoeken om te controleren of de juiste simkaart in gebruik wordt genomen.

Laatste drie cijfers van de prepaid simkaart zijn: ***557
    Laatste drie cijfers van de Sim Only simkaart zijn: ***107

Kunt u controleren dat de simkaart wordt gebruikt welke eindigt op ***107 ?

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

hollandsnieuwe
    E.J. Otten
    HOEZOOO nieuwe simkaart !!!!! Ik heb dit telefonisch meerdere keren aangegeven. Moet ik niet een nieuwe simkaart krijgen om over te stappen op Sim-Only ???? Nee hoor mijnheer dit wordt zo omgezet, u hoeft niets te doen. Nee mijnheer dit gaat automatisch.........
    Kortom als HN dit nog wil oplossen dan moeten zij mij dus zo snel mogelijk de juiste simkaart bezorgen !!! Ik vind dit echt ongelofelijk. Ik betaal dus ook niets vanaf 24 juni laat dat duidelijk zijn !
    Hollandsnieuwe
    Beste meneer Otten,

Excuses voor onze late reactie. Ik zie dat deze klacht nog niet is opgepakt.

Ik zie dat je inmiddels weer gebruik hebt gemaakt van je abonnement en contact hebt gehad met mijn collega's.

Is er momenteel nog iets wat ik voor je kan betekenen? Ik hoor het graag!

Mvg,

Marlene
    hollandsnieuwe
    E.J. Otten
    Het heeft maanden geduurd en er is geen enkele vorm van compensatie aangeboden. Troosteloos. . ..

E.J. Otten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?