Klacht Hollandsnieuwe: nog steeds geen oplossing voor niet functioneten sms donatie 4333

Rozemarijn

Ik kon ern aantal maanden niet doneren via 4333. Dat lag aan Hollandsnieuwe. De klantenservice wist eerst niets te vertellen en beweerde later dat er geld was teruggestort. Dit is niet waar. Dit ging om een terugstorting van een dubbel afgeschreven donatie.
Ik heb steeds aan het eind van de maand geprobeerd mijn resterende beltegoed te doneren maar dat lukte dus niet. Ik heb meer mensen met dezelfde klacht hier gezien en die hebben hun beltegoed tetuggekregen zodat ze alsnog konden doneren.
Ik heb nu al meer dan 10 keer contact gezocht en 2 klachten ingediend op klachtenkompas en het is nog steeds niet opgelost. Hoe moeilijk is het om de klacht goed door te lezen, een passend antwoord te geven en geld terug te storten?

Ik wil eindelijk dat iemand daadwerkelijk antwoord geeft op mijn klacht en niet met regels aank9mt die niet van toepassing zijn op de situatie. Ook geen verhaal dat het verloren beltegoed is teruggestort want dat is niet zo.
Ik wil mijn geld terug! Jullie hebben het af laten weten en kom niet aanzetten met dat sms doneren een ectra service is.
Oh en ik wil een dikke vette excuses voor al die kortzichtige antwoorden die de plank volledig misslaan. Ik wil net als andere mensen met deze klacht gewoon een simpel antwoord. Ja mevrouw. Wat vervelend. Hier is uw geld tetug.

Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw Verhoeven,

Dank voor het indienen van uw melding.

Wij hebben u al meerdere malen hierover geinformeerd.
    Het verzoek kan niet in behandeling worden genomen. Wij hebben dit ook al meerdere malen uitgebreid aan u voorgelegd.

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Daisy.
    Afdeling klachten
    Rozemarijn
    Kunt u me tenminste uitleggen waarom andere mensen met dezelfde klacht, ook hier op klachtenkompas, WEL hun geld terug hebben gekregen?
    Hoe denkt u dat de geschillencommissie reageert als ik hen voorleg dat er mensen wel hun geld hebben teruggekregen en ik niet?
    Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw Verhoeven,

Dank voor uw reactie via dit kanaal.

Er is een overweging gemaakt om abonnees wel of geen bedragen te terug storten. Daarbij is besproken dat dit niet meer kan worden verwerkt.

Dit omdat onze abonnees hierover zijn geinformeerd. Het volgens onze voorwaarden geen dienst is welke bijhorende het abonnement zijn aangegaan.
    Dat deze functionaliteit staat los van de dienst welke u bij ons afneemt.

Wanneer een zaak wordt overhandigd aan de geschillencommissie zal deze melding door mijn collega's worden afgehandeld. We zien uw melding graag tegemoet.

Daisy,
    hollandsnieuwe.
    Rozemarijn
    Het is nog steeds niet duidelijk waarom sommige mensen wel geld terug hebben gekregen en anderen niet. Er is een vage mededeling dat dit nu niet meer kan. Ook zouden "klanten hierover zijn geïnformeerd ".
    Ik ben nergens over geïnformeerd en ben al sinds april bezig duidelijkheid te krijgen. Eerst via klantenservice en later via klachtenkompas.
    Ik ga naar de geschillencommissie want ik heb nog steeds geen goede redenen en uitleg gehad. Wie doet er mee?

Rozemarijn

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?