Klacht Hollandsnieuwe: nummerbehoud

Klachtnummer
# 115987
Gebruiker
wima
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou 17 juli van simyo overgaan naar hollandsnieuwe maar heb dat terug getrokken omdat ik het met bepaalde dingen niet eens was. Wil ik nu over naar kpn met nummerbehoud die ik al jaren heb . Nu hadden ze bij simyo binnen een paar dagen het nummerbe houd al goed gekeurd. Maar omdat ik het geannuleerd heb ligt het nummer nu nog steeds bij hollandsnieuwe terwijl ik 5 juni al een annuleer bevestiging heb gehad diverse keren gebeld kom steeds nergens . Nu ligt het weer bij een speciale afdeling .Maar nog steeds mijn nummerbehoud kan ik niet regelen . En ga wel al 17 juli over. Waarom moet dit toch zo lang duren.

De oplossing

Dat ze er nu eens snel het nummerbehoud vrijgeven zodat ik 17 juli gewoon bij kpn kan gaan bellen ik heb nog nooit een simcard van jullie ontvangen als ik bel komt er maar steeds geen oplossing en zijn we weer een week verder opeen of andere speciale afdeling schiet niet op.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen