Klacht Hollandsnieuwe: Nummerbehoud duut veel te lang

Klachtnummer
# 409907
Gebruiker
B.A.J. Schaap
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gekozen voor nummerbehoud bij het afsluiten van een nieuw contract. Op de afgesproken datum gebeurde er niks. Een dag later was ik niet meer bereikbaar op mijn oude nummer dat duurde 6 (!) dagen. Moest diverse keren bellen met de klantenservice die zeer slecht bereikbaar is.

De oplossing

abbonnementsgeld 1e maand terug storten

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste meneer Schaap,

    Ik heb u telefonisch mogen spreken. De afspraken die wij hebben gemaakt ter compensatie heb ik u via de mail gestuurd.

    Erop vertrouwend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd!

    Met vriendelijke groet,
    Arwen
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen