Klacht Hollandsnieuwe: nummerbehoud en klantenservice

Klachtnummer
# 66435
Gebruiker
Wilmavan oorschot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nummerbehoud al 4 x geweigerd. Bij de oude provider( Vodafone) is het nog niet één keer aangevraagd. Hoe kan het dan geweigerd zijn door Vodafone? Klantenservice reageert niet op mail, belt niet terug en als je zelf belt kan je 45 minuten inde wacht hangen en er neemt niemand op.

De oplossing

Graag wil ik dat ik eens teruggebeld wordt en dat nummerbehoud geregeld wordt.
Lukt dat allemaal niet wil ik mijn abonnement annuleren.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Wilma,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen