Klacht Hollandsnieuwe: Nummerbehoud lukt niet na 14 dagen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338210
Gebruiker
Hollands Nieuwe schandalig
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Krijg mijn nummer na 2 weken nog steeds NIET terug

De oplossing

Ik wil dat er eens iemand mij echt kan helpen.
Zojuist beëindigd Hollands Nieuwe medewerkster Jacqueline het gesprek !!
Verteld leugens, heel onbeleefd.
Andere 8 a 10 medewerkers zijn wel beleefd, o.a. Monica (3 keer ofzo), Linda, Herman, Sahaylah, Jerome, e.a. allen netjes en beleefd.
Maar Jacqeuline luisterd niet en gooit de hoorn op. Schandalig.

2 reacties

  1. Auteur
    Hollands Nieuwe schandalig
    Datum
    Nog steeds geen eigen nummer terug !
  2. Auteur
    Hollands Nieuwe schandalig
    Datum
    Wacht al 24 dagen op mijn eigen telefoon nummer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hollands Nieuwe schandalig
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu berichten ze weer: Beste heer Vennix, Ik kan me heel goed voorstellen dat u zo snel mogelijk een gepaste oplossing wilt. De technische dienst is tot nu toe elke dag bezig geweest om dit voor u op te lossen. Dit is zichtbaar in ons systeem. Mijn excuses als u niet naar behoren op de hoogte bent gebracht van alle genomen stappen. Ik zal er voor zorgen dat u vandaag een update ontvangt. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Mariam. hollandsnieuwe Mijn reactie: Is dat zo moeilijk om mijn 'nummerbehoud' door te voeren, dat geloof ik niet. Mijn nummerbehoud is 23 oktober al aangevraagd, en zou op 29 november al worden doorgevoerd, goed uitgevoerd door KPN naar Hollandsnieuwe op 29 november, en vanaf die datum ben ik onbereikbaar, dit is dus is een enorme financiële schade voor ons. Ze maken mij na 25 dagen niet meer wijs dat ze er elke dag mee bezig zijn. Getekend F. Vennix
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen