Klacht Hollandsnieuwe: Nummerbehoud niet aangevraagd.

Klachtnummer
# 298402
Gebruiker
Loekiebibi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 28-2-18 via de website geprobeerd om nummerbehoud aan te vragen vanwege een overstap naar Hollands Nieuwe.
Na een melding dat dit niet gelukt was heb ik de klantenservice van Hollands Nieuwe gebeld. Zij gaven aan dat door een nieuw systeem dit niet gelukt was en zouden dit intern oplossen.
Op 28-3-18 nogmaals gebeld aangezien ik geen reactie meer heb gehad, nummerbehoud blijkt nog niet geregeld.
Hollands Nieuwe biedt als oplossing om nummerbehoud alsnog aan te vragen , zonder garantie dat dit op tijd geregeld is.
Hier ga ik niet mee akkoord, maar krijg alleen de mogelijkheid om via de website een klacht in te dienen.

De oplossing

Tijdige opzegging nummerbehoud bij oude provider, excuus en oplossingsgerichte service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen