Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Hollandsnieuwe: Nummerbehoud niet aangevraagd.
Details
De klacht
Ik heb op 28-2-18 via de website geprobeerd om nummerbehoud aan te vragen vanwege een overstap naar Hollands Nieuwe.Na een melding dat dit niet gelukt was heb ik de klantenservice van Hollands Nieuwe gebeld. Zij gaven aan dat door een nieuw systeem dit niet gelukt was en zouden dit intern oplossen.
Op 28-3-18 nogmaals gebeld aangezien ik geen reactie meer heb gehad, nummerbehoud blijkt nog niet geregeld.
Hollands Nieuwe biedt als oplossing om nummerbehoud alsnog aan te vragen , zonder garantie dat dit op tijd geregeld is.
Hier ga ik niet mee akkoord, maar krijg alleen de mogelijkheid om via de website een klacht in te dienen.
De oplossing
Tijdige opzegging nummerbehoud bij oude provider, excuus en oplossingsgerichte service.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.