Klacht Hollandsnieuwe: Nummerbehoud niet door gegeven aan oude provider en slecht bereikbare klantenservice.

Daphne van Ommen

Vorige maand een telefoon besteld via belsimpel.nl met als provider Hollandsnieuwe.
Aangegevdn dat ik mijn nummer wou behouden, email gekregrn van belsimpel dat HN dit zelf wilt regelen. Nummerbehoud zou per 18-12 in gaan, dit is niet gebeurd op 17-12 kreeg ik dat bericht dat nummerbehoud was geweigerd. Reden onbekend, moest infotmeren bij mijn oude provider. Ziggo gebeld, ziggo blijkt helemaal geen aanvraag gekregen te hebben. Mu opgezadeld met 2 abbonementen, HN is niet te bereiken, telefonisch niet, zijn alleen bereikbaar op ma t/m vrij van 9.00 tot 17.00. Wat voor werkende klanten al lastig is. Ondertussen al verscjillende keren gemiddeld 20 minuten aan de telefoon gehamgen. Bellen met de klantenservice kost 45 cent per minuut, maar er wordt niet opgenomen. Via mail zijn ze niet bereikbaar, mail formulier is tijdelijk niet beschikbaar. En op de facebook pagina krijg ik ook geen reactie.
Ondertussen radeloos en gefrustreed. Wil graag geholpen worden en waar voor mijn geld.

Graag wil ik mijn nummerbehouden, maar mijn abbonement opzeggen bij Hollandsnieuwe.
Heb mijn vertrouwen in dit bedrijf verloren, ben pas 1 maan klant maar wil niet nog 23 maanden aan hun vastzitten. Ik word niet geholpen met mijn problemen en vind dit schandalig.
Ik zou graag willen weten of ik het contract kan ontbinden door fouten van Hollandsnieuwe.

Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw van Ommen,

Bedankt voor uw melding.

Wat vervelend dat het contact met onze klantenservice niet is gegaan, zoals wij graag zien.

Zojuist heb ik ik u telefonisch geprobeerd te benaderen. Jammer genoeg is dit niet gelukt.

Uit ons systeem is gebleken dat uw telefoonnummer inmiddels succesvol is overgezet. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u reply-en op mijn verstuurde e-mail.

Amal

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?