Opgelost door Hollandsnieuwe: Nummerbehoud van BEN naar HN is een ramp

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 199178
Gebruiker
Mark
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag diverse malen al telefonisch contact gehad over mijn nummerbehoud.
HN geeft aan een ; te gebruiken in het verzoek en dat BEN de port out op always moet hebben staan. BEN geeft aan dat de ; niet is gebruikt in de nummerbehoud verzoeken, ik heb hiervan een screenprint (vanuit BEN systeem) naar HN gestuurd (via Facebook)
BEN geeft aan dat in plaats van de ; dit is gebruikt "pp + simkaartnummer" ipv ; klant mag eerder weg ivm geen bereik. Echt niet normaal meer. Blijf in herhaling vallen.
Neem ff contact op met elkaar HN en BEN?
De nieuwe provider is toch verantwoordelijk voor het nummerbehoud?

Vandaag 5 keer BEN en KN klantenservice gesproken totdat je er machteloos en gefrustreerd van wordt...
Misschien zit de fout bij BEN / T-Mobile of HN maar ik kom er niet meer uit...

De oplossing

Gewoon mijn oude nummer kunnen mee nemen van BEN (T-Mobile) naar HN

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Mark
    Datum
    Na contact met HN via Facebook en na contact tussen HN en Ben is het probleem opgelost. Na de vele telefoontjes en Facebook contacten eindelijk nummerbehoud. Waarom zo moeilijk....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mark
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?