Klacht Hollandsnieuwe: Nummerbehoud

Willem

In mei abonoment aangevraagt met nummerbehoud door een techniche storing bij jullie is dat fout gegaan daar ben ik zelf achter moeten komen heb hier geen mail over gehad opeens had ik 2 abonementen contact gehad met de klantenservis deze zou alles herstellen het nummerbehoud zou worden aangevraagt en abonement bij t mobil worden opgezegt mijn abonement is inderdaad opgezegt hier kwam ik achter omdat ik niet meer kon bellen weer geen mail het nummerbehoud is door t mobil ook goedgekeurt dit heb ik nagevraagt maar bij hollands nieuwe heb ik het nog steeds niet gekregen via de klantenservis wordt ik niet geholpen en via de mail ook niet krijg gewoon geen antwoord en dit is al 3maanden bezig hele slechte comunicatie bij jullie ik hoor alleen maar dat het door de storing komt die alang verholpen is

Mijn oude nummer die ik heb aangevraagt,betere informatie en een antwoord per mail zoals afgesproken word zodat je niet steeds moet bellen en dan minimaal een half uur moet wachten om dan afgescheept te worden door de dames of heren aan de andere kant aan de lijn die alleen maar standaart antwoorden geven en je niet verder willen of kunnen helpen

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds afgelopen week nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?