Klacht Hollandsnieuwe: Nummerbehoud

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 122396
Gebruiker
Anneke1951
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik probeer al vanaf april nummerbehoud te krijgen van mijn Vodafonenummer naar Hollandsnieuwe. Op 8-6 zou het worden overgezet. Het is nog niet in orde/mogelijk. Ik heb ontelbare keren gebeld, gemaild en reacties gehadat het in orde komt. Ik heb een Ticketnummer . Ik zou schadeloos worden gesteld voor de kosten van het abonnement bij Vodafone, dat ik al maanden niet meer kan gebruiken, maar dat ik niet mag opzeggen. Dat gaat gebeuren als het in orde is. Maar dat gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren. Ik heb de antwoorden van Hollandsnieuwe uitgeprint en steeds weer meegestuurd met het klachtenformulier. Nu ben ik het helemaal zat. Ik heb Vodafone meerdere keren gesproken en zij zeggen dat het nummer op 8-6 is doorgezet naar Hollandsnieuwe. Jullie zouden me steeds terugbellen, maar dat kan dus niet op het Vodafone nummer, omdat ik die niet meer kan gebruiken.

De oplossing

Ik wil dat jullie het Vodafone nummer opzeggen en ook het abonnement met nummer 06xxxxx069 beeindigen, ik kan er toch niet mee bellen. Dit betreft een bestelling van 14-4. Ik zou graag van jullie het abonnementsgeld over juni, juli en augustus van Vodafone terug ontvangen en de 45 euro, die ik verbruikt heb bij pogingen om jullie telefonisch te bereiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Anneke1951
    Datum
    Geen reactie ontvangen van Hollandsnieuwe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anneke1951
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen