Klacht Hollandsnieuwe: Nummerbehoud

Anneke1951

Ik probeer al vanaf april nummerbehoud te krijgen van mijn Vodafonenummer naar Hollandsnieuwe. Op 8-6 zou het worden overgezet. Het is nog niet in orde/mogelijk. Ik heb ontelbare keren gebeld, gemaild en reacties gehadat het in orde komt. Ik heb een Ticketnummer . Ik zou schadeloos worden gesteld voor de kosten van het abonnement bij Vodafone, dat ik al maanden niet meer kan gebruiken, maar dat ik niet mag opzeggen. Dat gaat gebeuren als het in orde is. Maar dat gaat dus waarschijnlijk niet gebeuren. Ik heb de antwoorden van Hollandsnieuwe uitgeprint en steeds weer meegestuurd met het klachtenformulier. Nu ben ik het helemaal zat. Ik heb Vodafone meerdere keren gesproken en zij zeggen dat het nummer op 8-6 is doorgezet naar Hollandsnieuwe. Jullie zouden me steeds terugbellen, maar dat kan dus niet op het Vodafone nummer, omdat ik die niet meer kan gebruiken.

Ik wil dat jullie het Vodafone nummer opzeggen en ook het abonnement met nummer 06xxxxx069 beeindigen, ik kan er toch niet mee bellen. Dit betreft een bestelling van 14-4. Ik zou graag van jullie het abonnementsgeld over juni, juli en augustus van Vodafone terug ontvangen en de 45 euro, die ik verbruikt heb bij pogingen om jullie telefonisch te bereiken.

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Geen reactie ontvangen van Hollandsnieuwe

Anneke1951

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?