Opgelost door Hollandsnieuwe: Onbereik naar ongevraagde SIM kaart migratie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 165986
Gebruiker
N. Stienissen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben al ruim 3,5 week onbereikbaar door fout op fout van een ongevraagde SIM kaart migratie door mijn huidige provider Hollands Nieuwe. Begin april heb ik een ongevraagd een nieuwe SIM kaart ontvangen, na het plaatsen van de SIM kaart bleek ik niet te kunnen bellen, maar ook niet te kunnen worden gebeld (onbereikbaar). Na meerdere malen contact te hebben gehad met de helpdesk is er een escalatie richting de \\\'technische dienst\\\' gedaan, deze hebben de migratie teruggerold naar de oude SIM kaart, echter kon ik ook daar niet mee bellen of gebeld worden. Uit onderzoek is gebleken dat er geen enkele noodzaak was om een migratie uit te voeren gezien ik binnen 2 maanden al van plan was met nummerbehoud over te stappen.

Na het indienen van een klacht per e-mail heb ik wederom te horen gekregen dat mijn klacht zo spoedig mogelijk wordt opgelost, tot op heden zonder resultaat.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk weer kunnen bellen en gebeld worden. Bovendien verwacht ik een passende compensatie die de belkosten en indirecte inkomstenderving dekken.

4 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste meneer Stienissen,

    Bedankt voor uw melding.

    Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik nogmaals dat wij het voor u hebben opgelost. U kunt per direct weer gebruikmaken van onze diensten.

    Namens hollandsnieuwe onze excuses voor het ontstane ongemak.

    Hopende u voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Amal

    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    N. Stienissen
    Datum
    Op dit moment ben ik nog steeds niet bereikbaar. De oplossing lijkt dus niet te werken.
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste meneer Stienissen,

    Zojuist heb ik u partner telefonisch gesproken en is er bevestigd dat u momenteel weer bereikbaar bent.

    Namens hollandsnieuwe onze excuses nogmaals voor het onstane ongemak.

    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u reply-en op mijn mail.

    Hopende u voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Amal

    hollandsnieuwe

  4. Auteur
    N. Stienissen
    Datum
    De klachten is verholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N. Stienissen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen