Opgelost door Hollandsnieuwe: onbereikbaar; geen reactie

Theo

Op 23.4.2015 abonnement afgesloten met nummerbehoud. Nummer pas op 8.9.2015 geporteerd! Er zou worden gecompenseerd. Tot nu toe geen abonnementsgeld geïncasseerd van mijn bankrekening. Wil t.z.t. niet geconfronteerd worden met een incasso van vele maanden abonnementsgeld. Weet ook nog niet hoe hoog de compensatie is/wordt. Krijg telefonisch geen contact met HN. Ook via website geen reactie gekregen. HN gevraagd mij te bellen, maar tot nu toe is dat niet gebeurd! Graag actie!

Bedrag compensatie voor lange wachttijd op overzetten telefoonnummer.. Afstemmen incasso abonnementsgeld.

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds korte tijd nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost.

Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Groeten,
    hollandsnieuwe
    Theo
    Eindelijk,, na bijna een jaar is het administratieve probleem ook verholpen. Compensatieregeling is naar tevredenheid. Kreeg meteen (telefonisch) contact, maar wel met een lang keuzemenu.
    Probleem opgelost!
    Theo
    Eindelijk, na bijna een jaar is het administratieve probleem ook verholpen. Compensatieregeling is naar tevredenheid. Kreeg meteen (telefonisch) contact, maar wel met een lang keuzemenu.
    Probleem opgelost!

Theo

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?