Opgelost door Hollandsnieuwe: Onbereikbaar vanaf een ander netwerk dan vodafone

content Opgelost
T.W. Hamerling

Na vele contacten met telkens andere mensen en telkens het verhaal opnieuw moeten vertellen en uiteindelijk proberen het probleem bij apple te leggen nog steeds geen oplossing voor het probleem . Het lijkt erop dat ergens een vinkje staat dat ik alleen toegang tot het vodafone netwerk mag hebben want ik ben onbereikbaar vanaf een andere netwerk .teruggebeld worden is tot op heden teveel moeite maar een rekening voor de komende maand is geen probleem wat een spijt heb ik van deze overgang naar hollandsnieuwe

Of omgaande oplossing of beëindiging van contract met terugbetaling van alle kosten
Bellen en sms werkt weer, maar wel dankzij Apple support medewerker die snel doorhad waar de problemen zaten

Hollandsnieuwe
    Beste heer/mevrouw,

Helaas is het mij niet gelukt om u telefonisch te bereiken, maar kreeg ik uw voicemail. Sinds gisteren zijn alle problemen verholpen. Zojuist heb ik u gebelt via een KPN aansluiting en uw toestel ging weer over.

Indien wij nog iets anders voor u kunnen betekenen horen wij dit graag.

Wesley

Team hollandsnieuwe
    T.W. Hamerling
    Ik kan weer gebeld worden maar Sms is nog steeds probleem
    T.W. Hamerling
    Wederom dankzij de hulp van een Apple support medewerker is het sms probleem nu ook opgelost. Tip voor hollandsnieuwe is meer aandacht voor de kwaliteit van de klantenservice (medewerkers), dit had niet ruim 4 weken hoeven te duren.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?