Klacht Hollandsnieuwe: Onbereikbaarheid zowel per email, telefoon, chat als facebook

Hans van het Hooft

Probeer op mijn net via Hollandsnieuwe aangeschafte Samsung S5 neo de agenda(outlook) horend bij mijn emailadres te installeren. Heb meerdere malen voor langere tijd (30-60 minuten per keer) geprobeerd zowel per email, telefoon, chat als facebook het bedrijf te bereiken, echter zonder resultaat. Na een bericht op facebook gezet te hebben krijg ik na lange tijd een reactie met een niet-zeggend antwoord. Op mijn reactie en klacht daarop wederom geen reactie. Krijg wel mail over mijn incasso maar reactie op klantvragen is nihil.

Dat is op mijn gsm een met mijn PC-agenda gesynchroniseerde agenda krijg. Het lieft wil ik van het contract af gezien de non-service van dit .... bedrijf.

Hollandsnieuwe
    Beste Hans,

Bedankt voor uw bericht. Graag hoor ik van u of het inmiddels is gelukt met het installeren van deze agenda.
    Via de pagina kunt u onder 'instellingen' hier ook instructies voor terugvinden.

Hopende u tot zo ver voldoende te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?