Klacht Hollandsnieuwe: Onbereikbaarheid zowel per email, telefoon, chat als facebook

Klachtnummer
# 148038
Gebruiker
Hans van het Hooft
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Probeer op mijn net via Hollandsnieuwe aangeschafte Samsung S5 neo de agenda(outlook) horend bij mijn emailadres te installeren. Heb meerdere malen voor langere tijd (30-60 minuten per keer) geprobeerd zowel per email, telefoon, chat als facebook het bedrijf te bereiken, echter zonder resultaat. Na een bericht op facebook gezet te hebben krijg ik na lange tijd een reactie met een niet-zeggend antwoord. Op mijn reactie en klacht daarop wederom geen reactie. Krijg wel mail over mijn incasso maar reactie op klantvragen is nihil.

De oplossing

Dat is op mijn gsm een met mijn PC-agenda gesynchroniseerde agenda krijg. Het lieft wil ik van het contract af gezien de non-service van dit .... bedrijf.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Hans,

    Bedankt voor uw bericht. Graag hoor ik van u of het inmiddels is gelukt met het installeren van deze agenda.
    Via de pagina kunt u onder 'instellingen' hier ook instructies voor terugvinden.

    Hopende u tot zo ver voldoende te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen