Klacht Hollandsnieuwe: onbereikbaarheid

Velde

Er is geen contact mogelijk met HN, waardoor problemen met de mobiele telefoon niet opgelost kunnen worden. Met mij zullen meer klanten nu zitten met een onbruikbare telefoon.
Aan de consumentenbond heeft HN laten weten te werken aan verbetering van de bereikbaarheid maar pas op 21 maart 2016 weer "op volle sterkte" zijn.
De klant wordt hier niet over geinformeerd. Ook niet op de website (slechts een bericht over extreme drukte).
Moeten we het tot die tijd doen met een niet werkende telefoon?
Bij een andere provider een simkaart aanschaffen?
Worden de kosten vergoed door HN?

Graag de klant goed informeren over problemen die er zijn bij HN en welke oplossing geboden wordt aan hierdoor gedupeerde klanten.

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds korte tijd nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost.

Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?