Klacht Hollandsnieuwe: Onbeschoft gedrag en misbruik persoonsgegevens.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 577777
Gebruiker
Wallie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik krijg een aanmaning terwijl ik geen klant ben. Als ik vraag hoe ze aan mijn gegevens komen, dan krijg ik geen antwoord. Op de vraag om mijn gegevens uit het systeem te halen wordt meteen de verbinding opzettelijk verbroken. Wat een respectloos bedrijf cq medewerker.

Gewenste oplossing

Oplossen
Geboden oplossing
De klacht per mail bevestigen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Wallie,

    Wat vervelend dat dit is gebeurt! Mijn excuses dat het telefoongesprek zo is verlopen. Ik wil u vragen om per e-mail contact met ons op te nemen op antwoord@hollandsnieuwe.nl. Stuur ons alstublieft een screenshot van de aanmaning die u heeft ontvangen in deze e-mail. Wij kunnen dit dan voor u onderzoeken en oplossen.

    Met vriendelijke groet,
    Arwen
    hollandsnieuwe

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen